INFORMATII GENERALE
Suavis SRL este unul dintre cei mai importanti comercianti de scaune de gaming, scaune de birou, scaune de bucatarie, mese de cafea si alte tipuri de mic mobilier din Romania. Suavis SRL asigura deasemeni consultanta tehnica profesionista dar si o gama larga de piese de schimb pt produsele comercializate atat inainte cat si dupa achizitionare
Obiectivul nostrum este de a comercializa doar produse de inalta calitate se satisfac pe deplin necesitatile clientilor la preturi cat mai mici. Toate produsele comercializate pe site sunt pe stoc si pot fi livrate in 24-48 ore. Pentru orice informatii generale ne puteti contacta la telefon 0744154451. Pentru solicitari privid garantii, retur, servisare, postgarantie va rugam trimiteti email completand formularul de pe site
POLITICA DE LIVRARE
- Suavis SRL comercializeaza doar produse noi, ambalate in cutii de carton cu datele de identificare ale producatorului si sigilate
- Toate comenzile sosite zilnic se pun la curierat de luni pana vineri, pana la ora 14, inclusiv comenzile care vin in aceeasi zi
- Produsele comercializate se livreaza in toata Romania prin intermediul firmelor de curierat cu un termen mediu de livrare de 24-48 ore.
- Costul transportului articolelor de mobilier este de 19 ron si se afiseaza in momentul plasarii comenzii
- Produsele livrate sunt insotite de factura, certificat de garantie si certificat de conformitate ,instructiuni de utilizare si intretinere, documente ce se gasesc atasate de pachet sau in interiorul acestuia
- Clientul are obligatia de a sesiza lipsa certificatului de garantie si a facturii fiscale in termen de 72 de ore de la primirea produsului.
POLITICA DE RETUR
Clientul ce doreste returnarea unui produs are obligatia de a informa furnizorul in scris pe email ul site ului despre produsul pe care doreste sa-l returneze, de a prezinta toate documentele privind achizitia marfii, factura fiscala si certificat de garantie in original, si de a completa formularul de retur aferent. Nu se fac retururi la telefon, WhatsApp, sau alte canale de comunicare
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail.
Persoanele juridice pot returna produsele in termen de 3 zile de la data la care au intrat in posesia produsului, intact, fara urme de asamblare si in ambalajul original
Cererile de retur venite dupa acesta data nu vor fi acceptate.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47): pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin. Aici se va face diferenta intre a testa produsul si nu a utiliza intensiv produsul in cele 14 zile de retur.
Clientul care returneaza un produs catre firma Suavis SRL are obligatia de a se asigura ca produsul va fi predat curierului bine ambalat astfel incat sa nu sufere deteriorari pe parcursul transportului
Returul va fi ridicat de firmele de curierat in intervalul 9.00-17.00 de luni pana vineri iar detaliile privind ora exacta si data ridicarii produsului vor fi stabilite de comun accord cu reprezentantul firmei de curierat.
Produsele pot fi returnate prin curierat trimis direct de vanzator prin bifarea optiunii curier suavis pe formularul de retur sau prin firma de curierat preferata si utilizata de client prin bifarea optiunii curier propriu pe formularul de retur la sediul nostru din Balotesti, Sos Unirii nr 145, Ilfov,cu informare prealabila, fara ramburs si pe cheltuiala proprie, in cel mai scurt timp posibil si nu mai tarziu de 14 zile de la data comunicarii scrise a returului
In cazul in care produsele a caror returnare se solicita prezinta urme de utilizare,uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa,ambalaje certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre client, SC Suavis SRL , ii va returna clientului contravaloarea produsului din care va scadea contravaloarea uzurii sau a pieselor schimbate pt readucerea produsului la starea initiala pt revanzare.
In cazul produselor returnate cu grave defectiuni cauzate de montarea necorespunzatoare, taiere cu cutter ul, sau din alte cauze aparute din vina clientului ce nu pot fi imputate furnizorului, acestea vor fi returante clientului care va suporta costurile de transport ridicare -returnare. Atunci cand achizitionati un produs va rugam sa plecati de la premisa ca exista si posibilitatea sa nu va placa, astfel pachetul si restul de ambalaje trebuiesc deschise cu grija fara a le deteriora, produsul trebuie asamblat si dezasamblat astfel incat sa nu il deteriorati, zgariati, loviti, deci acesta trebuie amblat si trimis catre noi asa cum a fost livrat initial. Orice deteriorare a produsului sau sau ambalajelor inseamna costuri suplimentare pt readucerea produsului la starea initiala pt revanzare. In functie de gravitatea defectiunillor aceasta valoare poate fi cuprinsa intre 1-100% din valoarea produsului achizitionat.
In cazul retururilor acceptate vom rambursa contravaloarea produselor comandate, fara taxe de transport, sau contravaloarea produsului, fara taxa de livrare, atunci cad acesta este adus la depozitul nostru de firma de curierat platita direct de client, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care produsul a ajuns efectiv in posesia noastra.
Rambursul banilor se face doar pe cont prin transfer bancar fara alte costuri asociate operatiunii.
Clientul are obligatia de a furniza doar in scris informatii clare si corecte despre contul in care se va face rambursul banilor. Furnizorul nu este responsabil pentru informatiile eronate furnizare de client in privinta contului
Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi transferata pe acelasi card utilizat la plata in maxim 14 zile de la acceptarea returului
Pentru consultare in privinta returnarii produselor va stam la dispozitie zilnic la tel 0744154451 de luni pana vineri intre orele 9.00-17.00
Pe tot parcursul anului 2021 din cauza covid 19 si a riscului de infectare ,retururile se vor procesa DOAR prin curierat
SCHIMBUL DE PRODUSE
Pentru schimbarea produselor sunteti obligat sa completati formularul de retur / schimb intr un termen de maxim 14 zile de la achizitie
Produsele ce fac obiectul schimburilor trebuie sa fie noi , fara urme de asamblare, utilizare, zgarieturi ,deteriorari,sa se prezinte in aceeasi stare in care au fost livrate catre client astfel incat sa poata fi revandute
Procesarea schimbului se face doar prin firmele de curierat si functioneaza astfel; curierul preia produsul de la client pt a l retrimite catre noi. Dupa verificare acesta este acceptat sau respins de la schimb. Produsele acceptat pt schimb se vor inlocui cu cele preferate de client acesta paltind sau primind diferenta de bani rezultata in contul bancar indicat Pt produsle care nu se incadreaza in conditiile de schimb costurile de transport preluare/retur cad in sarcina clientului respectiv dublul costului de transport pt retur
GARANTIA PRODUSELOR
Termenul de garantie al produselor pentru persoanele fizice este de 24 luni de la data achizitiei
Toate reclamatiile de orice fel sau privind defectiunile se fac in scris pe email si vor fi insotite de poze cat mai explicite, Nu se accepta reclamatii privint defectiunile la telefon, WhatsApp, Facebook , etc
In functie de caz , produsul poate fi trimis la depozitul nostru pt investigatie si repararia aferenta
Clientul are obligatia de a prezenta documentele doveditoare achizitiei, factura fiscala , certificatul de garantie pe baza caruia se va face reparatia si sa completeze formularul de retur.
Nu fac obiectul garantiei produsele utilizate necorespunzator sau/si piesele care prezinta urme de deteriorari voite, rupture, socuri mecanice, supuneri la greutati si temperature ridicate, produse expuse direct in razele soarelui, manipulare si asamblare necorespunzatoare, interventii neautorizate asupra produselor, depozitare inproprie, urme de pete sau de diverse substante, deasemeni produsele care au etichetele sau alte marcaje deteriorate in mod voit
Clientul are obligatia de a verifica si comunica in termen de 3 zile de la primirea produselor eventualele neconformitati ale produselor. Orice reclamatie venita dupa aceast termen nu va fi luata in considerare.
In cadrul termenului de garantie producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului conform LG449/2003 Art 11 , Alin 2. In caz de restituire , valoarea bunului se va diminua proportional cu nr de luni de utilizare din cele 24 luni si anume 6 luni de garantie
Toate costurile de transport si de inlocuire/ repatatie a pieselor defecte pt produsele utilizate corespunzator si care sunt in garantie, cad in sarcina vanzatorului
Termenul de solutionare a problemelor aparute este de 14 zile din momentul receptionarii produsului. In functie de gravitatea problemei acest termen poate fi modificat pana la 30 zile
Politica de confidențialitate
Politica de confidentialitate promovata de Suavis SRL explica in ce mod utilizam noi orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.
Informatie personala inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau telefonul).
Suavis SRL nu va vinde, inchiria sau distribui informatiile colectate nimanui. Colectam informatiile pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare sau numerele de telefon. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre noi. In orice moment puteti modifica sau sterge din baza noastra de date informatiile pe care ni le-ati oferit. Daca doriti sa modificati datele dumneavoastra personale aflate in posesia noastra, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0744154451.
Vom incerca sa va informam daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.
Suntem bucurosi sa primim intrebarile si comentariile dumneavoastra referitoare la orice aspect de confidentialitate.
In cazul in care aveti asemenea comentarii sau in cazul in care doriti sa formulati o reclamatie referitoare la modul in care utilizam datele dumneavoastra personale, va rugam sa ne contactati prin telefon la numarul: 0744154451